Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 6 01:00:10 CET 2020

Tak mě napadá, jaký je vlastně nejlepší referenční zdroj, myslím opravdu top, něco jako u času vodíkovej normál?

PH

Od: balu
Odesláno:středa 5. února 2020 23:18
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

rozpraval som sa s nim niekedy tusim v septembri, posielal som ti vtedy
schemy. Pokecat sa s nim da celkom dobre.
Spominal, ze celkom dost vyberaju, uz len z tych najlepsich LTZ vyhovuje
tusim maximalne tretina, zvysok nema dostatocnu stabilitu pre tuto
aplikaciu. Pytal som sa co planuje robit s tymi zvysnymi 2/3 (ide
minimalne o stovku kusov), konkretne sa nevyjadril, tak dufam, ze
zaregistroval moj zaujem :-) Podobne to bude asi aj s prevodnikmi.

Mimochodom tu je meranie mojej referencie za obdobie jedneho mesiaca.
Celkom drzi, fluktuacia je menej ako 1ppm. Teplota v labaku sa pohybuje
+/-2 stupne, podla toho ci tam niekto robi, alebo je vikend. 28.1. v
noci bol velmi silny vietor, ktory otvoril okno, takze teplota klesla o
viac ako 4 stupne, napatie sa zmenilo o 1ppm a po zavreti okna doslo
zase naspat. Ten posledny schod dole o 0.5ppm je ked som dnes
prerovnaval na policke pristroje a chytal draty.
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/referencia/stability.png

b.