OT: Abicko - Rychlokurz elektro

Neděle Únor 2 18:23:35 CET 2020

Nedávno jsem v jedné lázeňské knihovně kde je samoobsluha a předpokládá se,
že půjčené knihy tam lázeňáci zase vrátí zahlédl tuhle knihu:
https://www.databazeknih.cz/knihy/zapisky-budouciho-elektrotechnika-271646

Měl jsem cukání ji ukrást.

Ale pro koho?

Pro mne už ne, syny už to taky minulo a prvnímu vnoučeti jsou teprve dva
roky.

V ABC běžely tři kursy co se týkaly elektrotechniky. Na jejich webových
stránkách se na ně dalo doklikat, ale pak někdo ty stránky překopal a z
hlavních stránek to zmizelo. Snad ještě někde jsou zachované a dalo by se na
ně doklikat, pokud někdo ví, jak:

[Hrajeme si s EPROM]

http://www.abicko.cz/kategorie/557/serialy?page=12

[Číslicová technika]

http://www.abicko.cz/kategorie/557/serialy?page=14

[Elektronika pro každého]

http://www.abicko.cz/kategorie/557/serialy?page=28

Je to trochu chaotické a číslované sestupně, ale postahovat by šlo
ledacos...

---------- Původní e-mail ----------