Re: Servo a jeho řízení - bylo Krokový motor - nepravidelnost chodu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 15:18:01 CET 2020

Jenom drobnost. Napsal jsem to dost blbě, tak to působí negativně,
což tak nebylo myšleno.

Ty SW pro 3D tiskárny a GRBL používají jiný systém práce. Neúkolují
podřízené moduly (stepgeny) v pevných časových intervalech, ale
mají na to jinou strategii.
Nikoli horší nebo lepší, prostě jinou. Jen by se asi obtížně napasovala
na úkolování nějakého inteligentní HW (tj. třeba sběrnicového serva).
Ale s tím se tady asi příliš nepočítá.

PL