Re: Poptávka - měřiče rychlosti

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Prosinec 31 14:19:26 CET 2020

Děkuju, hledám kontakty přímo na výrobní firmy. Moje původní myšlenka
byla, že ten displej s RZ bude asi připojen nějakou standardní sběrnicí
a tu bych sledoval, stejně jako displej s rychlostí. Nechci nástroj
represe, policie na to stejně kašle, ale pro začátek by stačilo, kdyby
se v širším okolí vědělo, že ta data máme nebo spíš můžeme mít. Pak
bychom za okraj vsi napsali ceduli, že piráty silnic si fotíme do
památníku a do Madety a do DDL Lukavec poslali nějakou vypečenou fotku
cisterny resp. klaďáku. To občas stačí.

Mě fakt nezajímá 64 km/h u osobáku, ale 85 km/h u přeloženého klaďáku je
o život.

Díky všem i za soukromé zprávy.

Standa