crc - reverse engineering

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Prosinec 31 08:59:08 CET 2020

Jen drobnost/doplneni

Zabezpeceni:
1) pomoci CRC - "kompenzace" zmeny v jednom byte opacnou zmenou v jimem nefunguje, proto jsou tam ty vazby jednotlivých bitu vstupujících do vypoctu.
2) "kompenzace" zmeny jednoho bitu zmenou jiného bitu v dalším byte - to muze byt klidne parita nebo checksum
2) "kompenzace" zmeny jednoho bytu zmenou jiného bytu v dalším byte - to muze byt obcas parita (podle toho jake bity se meni) nebo casteji checksum

Radek (benedikt2hw.cz)