SW: Kodi

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 30 17:44:56 CET 2020

Dovolím si obnovit starší téma:

Mám Kodi s Libreelec naínstalované na USB flash. Tím jsem se vyhnul funkci dual boot. PC má na HDD Windows, které běžně používám. Pokud je zasunutá fleška, nabootuje Libreelec.

Vše fungovalo k plné spokojenosti až do výměny HDD (výměna za větší + upgrade na W10) v PC. Data na HDD jsou z Kodi dostupná, ale jen pro čtení. L

Poradil by mi někdo, co s tím udělat?

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Monday, December 30, 2019 3:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: SW: Kodi

Nevím jestli si rozumíme, já mám tu čínskou krabičku s Libreelec / Kodi připojenou k projektoru a komunikace přes DLNA probíhá pak mezi čínskou krabičkou a NASem.

Zkrátka obsah pouštím z toho NASu přes síť přes DLNA. Pokud umí Vaše televize DLNA a podporuje to i Váš NAS, asi už nepotřebujete Kodi (zjednodušeně řečeno).

Jinak dálkové ovládání nepoužívám i když libreelec podporuje LIRC, ale ovládám to aplikací pro Android pro ovládání Kodi, která se jmenuje Kore. Koukám, že to zní zamotaně, ale funguje to výborně :-)

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou

https://www.puhy.cz <https://www.puhy.cz/>

Připojení k internetu v Chocni a okolí