Poptávka - měřiče rychlosti

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Prosinec 31 02:28:53 CET 2020

Ahoj všem,

sháním slušnou firmu, která dodává a montuje měřiče rychlosti vč.
zobrazování RZ. Nemám úplně jasnou představu, co by měl komplet umět,
ideální stav by byl takový, abych se dostal k datům o rychlostech a RZ,
ale stačilo by to i anonymizované. Pak bych uvítal výstupní signál,
který by se sepnul při překročení nastavené rychlosti - možné propojení
na semafor.

Vím, že zde je spousta lidí, kteří dělají v elektronice snad úplně
všechno, přijde mi jednodušší poptat měřiče zde než obcházet spoustu
webů s nabídkami.

Potřebuju ovšem kompletní řešení, je to pro obec, není možný žádný vývoj
nebo bastlení, potřebuju hotový výrobek, ale hodil by se mi přímý
support. Obchodní věta "To nám dodavatel HW asi nepovolí" ve mě
nevzbuzuje úplně nadšení.

Díky za případné reakce zde nebo i soukromě.

Standa