Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Prosinec 30 00:40:49 CET 2020

Ja každý nový filament otestujem pomocou heat toweru, kde sa kazde
poschodie tlaci inou teplotou - konkretne tohoto:
https://www.thingiverse.com/thing:2729076

Okrem modelu potrebuje PrusaSlicer a v nom nastavit skript pre zmenu
teploty pre kazdu vrstvu - vsetko je pribalene.

Potom sa da velmi jednoducho vizualne skontrolovat, pri ktorej
(nastavenej) teplote je najlepsi vysledok (a vobec nezalezi na tom, aka
bola skutocna teplota)

-m-