Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 29 14:24:55 CET 2020

Tak to je fajn. Tak nastavte co nejvyšší microstepping. Uvidíte, že se
motor zklidní.
Proud do vstupu driverů stačí většinou dost malý, nějaké 3mA nebo tak něco.
Časování pulzů není kritické, reaguje to na vzestupnou hranu. Jen to
chce, aby ten pulz
měl délku aspoň tak něco kolem 1us. Víc nevadí.

PL