Kviz na stvrtok - cast 2

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Prosinec 29 11:41:55 CET 2020

Teď jsem v dokumentaci nějakého budiče k BDLC motoru našel ještě 3-tí
řešení injekce 3-tí harmonické, zajímalo by mně zda se to používá i u
asynchroních motorů.
Injektovaný signál jsou jen "oříznuté" vrcholky sinusovky dlouhé 120°.
se správným DC offsetem. Tedy ani pila, ani sínusovka.
Výhodou je, že jeden z polomostů je vždy na 120° zcela otevřen.
Zmenší se tím spínací ztráty v měniči, a zároveň to vyřeší problém jak
synchronizovat ty PWM v jednotlivých polomostech aby mezi sebou
neinterferovaly.
Lubor