Kviz na stvrtok - cast 2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 12 19:26:22 CET 2020

Pokud máte ten samý měnič jako pan Otta, tak by na to vřeteno byl trochu
slabý.
Zřejmě by se dal vhodným nastavením přesvědčit, aby s tím nějak jel, ale
s dost
omezeným výkonem.

Měniče se nevybíhají podle "wattů" ale podle "ampér". Výkon (tedy ty watty)
tady nejsou určující, podstatný je maximální dodaný proud.

To vřeteno je nízkonapěťové a jede opravdu na max. napětí nějakých 75V.
To by nebyl žádný problém. Ale z nízkého napětí pak plyne dost velký proud.
Takže jmenovitý proud toho vřetene je 4.5A. Ale ten malý měnič  370W
dá jenom 2.2A s možností krátkodobého přetížení na 3.5A.

Na to Vaše vřeteno by to chtělo o stupeň (0.75kW) nebo raději o dva
stupně (1.1kW)
větší model.

PL