Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Prosinec 28 23:31:06 CET 2020

Třeba ryzen Zen architektura má odebrané XOP instrukce pro násobení ...
XOP instruction set - Wikipedia
<https://en.wikipedia.org/wiki/XOP_instruction_set>

Navíc, každý procesor má nějaké chyby, kde se obchází.

Pokud děláte s Video či Virtualizací, nebo hry, tak se chce na tyto věci
podívat. Obecné instrukce jsou skoro kompatibilní.

Nicméně tady to může být Windows 10 komponenty či ovladači grafiky taky.
To, že se píše v titulku a ryzenu nic neznamená a může to být klamavá stopa.

Jirka