Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 28 23:18:02 CET 2020

Ja vim, ze Ryzen je jina architektura nez Athlon. Ale prece tim nechcete
rict, ze ten soft podporuje pouze vyjmenovane procesory a od te doby nic
noveho? Porad jdou to preci x86 procesory, v podstate kompatibilni.
Nebo je ten soft nejaky extra specialni? Neznam jej, pram se. M1 do toho
neplette, to je neco jineho.

Martin Hanek