Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 09:02:39 CET 2020

Co se týče hibernace tak mě už konečně funguje (3700X, X570 MSI). Před cca
3/4 rokem jsem se spokojil s funkčním uspanim (hibernace nesla, resp. po
probuzení naběhl OS do stavu přihlašovací obrazovky a došlo k restartu
někdy jsem se i přihlásil, ale po pár vteřinách proběhl restart). Nedávno
jsem aktualizoval BIOS a ovladače a hibernace je již konecne funkcni. Třeba
u DELLu (Intel) jsem se setkal s tím, že když jsem měl nainstalované
ovladače na síťovou kartu od výrobce chipu síťové karty v domnění, že budou
lepší, když jsou novější tak nešlo probuzení. Pocitac se spustil, ale byla
jenom černá obrazovka. Až když jsem nainstaloval ovladače na sitovku přímo
ze stránek DELLu tak to začalo chodit. Od té doby do OS nainstaluji nic co
není přímo ze stránek výrobce PC (pokud jde o značkový pocitac a OS je ze
strany výrobce PC podporovan). Doma na te AMD skladacce mám nainstalované
ovladače, které se mi nabídnou na stránkách MSI i když třeba u AMD budou
novější tak z výše zmíněných zkušeností je tam necpu. Tak jestli to není
vas případ.