Re: Monitor na práci.

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Prosinec 27 09:05:21 CET 2020

hezke svatky.
jen kratce k tomu "pohodli" pri koukani na monitor. pro me to znamena,
ze me to nenuti se naklanet nad stul, ale pekne si nicim zada rozvalenej
v zidly pri premejsleni :-) zmereno, ted, cca 90cm oko/lcd.
kdyz jsem onehda domu kupoval diteti novej lcd, byla to kompromisne
penice/uzitek 27" jen full_hd. prekvapive ten lcd ma prijemnou velikost
  pixelu(dostatecne velikou) na pohodlnou praci. koukal jsem, ze delaji
i 28" full hd. ja mam pred sebou 2x klasiku 24" 1920x1200 a 1x 1600x1200
stejne jen 4:3, tedy neco vice nez full_hd. v te kombinaci
rozliseni/uhlopricka je ten pixel samozrejme mensi. na 2d/3d akorat. a
je to ted s prvnima brejlema(3 roky porad 1/4+1/2) tak min. co se tyka
velikosti pixelu. pokud bych ted vybiral novej lcd, tak bych hledal
podle pixelu neco jako velikost u te 27" full_hd, nebo min. u te 24"
1920x1200. to vetsina lcd nesplnuje, ma pidi pixely. pouzivam take
spoustu sw. kde nejaka uprava rozsliseni neni dobre doresena, tak
idealne vse nativne jak zamyslel autor sw. / moje oko :-)
tomik.