Re: Cejchování senzoru osvětlení

Středa Prosinec 23 14:07:23 CET 2020

Já bych předpokládal, že když klasická žárovka 100W má 1320 lm (kdesi se
to na krabičce uvádělo), šlo by z toho vypočítat pro nějakou vzdálenost
výkon na jednotku plochy. Ale asi tam bude dělat problém ta silná infra
složka. Záleží, jak je na ni ta fotodioda citlivá - jestli má filtr jen
pro viditelné světlo.

Anděl