Re: Plošný dotykový senzor

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 21 14:12:03 CET 2020

Zdravím,

vzhledem k tomu, že nyní se zachytávají semena do misek, nemusí být
lokalizace úplně přesné. Snad by tedy šlo rozdělit ploch do sektorů a každý
snímat optickým čidlem s rozprostřeným paprskem. My jsme použili právě na
evidování semen (i malých) čidla Panasonic a fungovalo to dobře.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 21. 12. 2020 v 14:02 odesílatel Tomas Martinec <tomas.martinec na centrum.cz>