Re: Plošný dotykový senzor

Tomas Martinec tomas.martinec na centrum.cz
Pondělí Prosinec 21 14:02:02 CET 2020

To je zajímavá myšlenka. Ale mám obavu, že by si to vyžádalo hodně
vývoje. Ono aby to nebylo tak jednoduché, tak ta semínka se ve
skutečnosti nesází holá, ale jsou obalená v ochranné obálce. Je to v
podstatě jed - ochrana proti škůdcům. Muselo by se vyzkoumat, jesli je
vůbec reálné nabít semínko samotné a pak i v té obálce (netuším, z čeho
je vlastně udělaná jen jsem dostal instrukci nedotýkat se holou rukou).
Vysoké napětí by asi úplně překážka nebylo, je to jen pro tu naši
testovací stolici. Takže izolace jednotlivých částí i ochrana obsluhy by
asi problém nebyla. Stejně tak vlhkost bychom si asi uměli pohlídat.
Aktuálně se semínka shromažďují v boxech, ty se pak vysypávají ručně
jednou za čas po přepočítání. Ta dotyková plocha by musela být mírně
nakloněná, na ní by opravdu zůstavat nemohli.