Re: OT: čtyřnohá kočka patří na dvůr ! Do bytu ta dvounohá!( bylo Re: Detekce kočky na kuchyňské lince)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Prosinec 21 07:21:59 CET 2020

Ta je hodně šikovná, ta by toho zvládla, ale ne to jen tak z legrace.
Když mi byly tak 4 roky, což už je hódně dávno, tak jsme bydleli v Nuslích.
Byt byl ve druhém patře a jednou táta přinesl krásnou siamskou kočičku.
Dal jí na stůl a my si jí prohlédli a najednou šup ze stolu dolů a z
okna ven.
Chvilku tam ležela a než táta došel dolů tak byla pryč.
To jen tak.....
Jin.