Re: OT: čtyřnohá kočka patří na dvůr ! Do bytu ta dvounohá!( bylo Re: Detekce kočky na kuchyňské lince)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 21 06:16:35 CET 2020

Toto sa rata ako dvojnoha, ci stvornoha?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10164461551735082&id=429332735081

Dodo
mobil

Dňa po 21. 12. 2020, 2:35 <bufran na seznam.cz> napísal(a):