Plasenie kun

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Prosinec 20 17:15:33 CET 2020

Já jsem jednou v místním profi obchodě deratizace+desinsekce zmínil, že
máme v domě (chalupa) kunu. Chlapík mi nabídl nějaký prášek, v krabičce
cca 20 ml asi za 40 Kč. Že prý s tím mají výborné zkušenosti a je to
snad přírodní látka. Má se to prý jemně rozfoukat v prostotu, kde se
kuny pohybují. Prý se začnou drbat a raději utečou.
Vyprávěl, že to prý nafoukali někde v nemocnici do podhledů a byl pokoj
od kun.

Já si to tenkrát koupi, ale neaplikoval, protože kuna zmizela (asi k
sousedovi, teplíčko i v zimě). A pak už jsem krabičku nemohl najít, když
jsem to chtěl preventivně fouknout do motorového prostoru auta.

Martin M.