Plasenie kun

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 22:59:10 CET 2020

Už se to tu řešilo tak rok zpět. Juro z Prešova. Já mám s kunami pokoj, na
chalupě je amatérské udělátko "na prkně".
3 výškové reproduktory Celestion CDX 1730 koupene na e-bay.  8OHM
paralelne, krmene je to ze 100W D zesilovace z Ciny a buzene Picaxem ( s
nicim jinym to neumim ).
Kmitocet je pomalu rozmitany  mezi 20 - 24 kHz a je v okoli do cca 50 metru
krasne detekovatelny  apkou v Androidu s nazvem Spectdroid. ( je treba
nastavit. vzorkovani 48000kHz)
Trochu to sumi , kdyz je u toho clovek blizko - nejspis diky
intererencim se spinacim kmitoctem toho D  nf PA. Asi by byl lepsi klasicky
AB-NF PA, ale to Decko skoro nehreje.
Jestli nekdo chcete homemade vyrabet, tak vubec nema smysl to zkouset s
temi piezo vyskovymi repro  podobneho  vzhledu:
https://www.tipa.eu/cz/reproduktor-piezo-f32/d-121056/   nahoře nezáří a
odchází ..   (http://www.audioweb.cz/viewtopic.php?id=14670)

Bohuzel to nejspis vadi i kockam a psum. Nam to nevadi, dcera slysi
18,5kHz niz....  Dalsi minus je trvaly odber cca 50W ze site.  Ale kdo
nekdy uklizel a resil bordel a smrad po kune nekde v podhledu
mi da za pravdu, ze ta propalena elektrika za ten klid stoji.
V planu je uprava s pohybovym cidlem pred chalupou. S
nejakou casovou konstantou cca pul hodiny.  Kdyz tam budeme venku, aby se
to vyplo.