Regulator otacok

Sobota Prosinec 19 05:42:01 CET 2020

Co zkusit ten motor rozebrat a vyčistit komutátor? Může na něm být
nějaký vodivý prach. Pak by to dělalo zkrat nebo přetížení toho
regulátoru.

Mám malé levné RC auto snad od Buddy Toys a přesně tohle jsem nedávno
dělal, začalo to nějak zlobit, takže jsem udělal rozborku, vyčistil
ten motor, zase to složil a od té doby dál jezdí.

P.K.