Regulator otacok

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 18 18:41:50 CET 2020

Regulator je Latraxx Electronic speed control
Nerobi to od zaciatku, par rokov to lezalo  na polici
baterka samozrejme bola odpojena ale aj tak neprezila (cca 5 rokov)
No rozobral som co sa dalo nic nenasiel tak som to opat zlozil.
Nastriekal som do motorceka (jednosmerny asi s uhlikami) trochu
oleja na zbrane (riedky) a vypada ze sa to hodne zlepsilo
Par krat bolo treba no neho drgnut ale uz ide skoro bez chyby
obcas sa nechyti , tak treba sekundu pockat a potom ide.
Zda sa, ze je hodne citlivy na rozbehovy prud.

Tiez som si vsimol , ze prijmac jednym trojdratom okrem toho ze ovlada
samotne PWM tak ide sucastne aj komunikacia medzi radiom a regulatorm
lebo ked prehodim otacanie s regulatorom tak prijmac blika ale natacanie pomocou plynu funguje

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Friday, December 18, 2020 6:32 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Regulator otacok

Zdravím

Dělá to od začátku (asi ne) nebo po nějaké události? Přetížení, odchod baterky, ...). Regulátor zřejmě zakmitává, takže se dostane do slyšitelného spektra. Asi se mu nelíbí zastavený motor - příliš velký rozběhový proud. Takže ochrana motor v jednom cyklu PWM stíhá párkrát odpojit. Nejde na regulátoru nastavit? Co je to za regl?

Zeman