Regulator otacok

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 18 17:51:41 CET 2020

Zdravim,

Mam tu model Latrax 4x4 a robi nasledovne:
ked sa chcem rozbehnut, v motore piska PWM ale auto sa nerozbehne, ked pridam viac, piskanie prestane a uz sa neobnovi
az kym nedam rychlost na 0.
ked mu pomozem (roztocim vsetky kolesa) a pridam plyn, tak sa rozbehne, reguluje, ma silu
ale akonahle klesnu otacky na 0 uz zase sa rozbehne len s pomocou.
Pomoct sa mu da dopredu aj dozadu. Baterku (nimh) som kupil novu, rovnaku ako bola predtym
Ovladanie natacania ide bez problemov. Asi to bude regulator PWM ale skor nez ho kupim
mozno by slo ho opravit. Len je zaliaty v takej priehladnej ale nie moc tvrdej hmote

j.