uart pres optiku

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Prosinec 18 12:27:10 CET 2020

Neměl by být problém, teď přes to tahám PWM na 50kHz na half bridge pro
dva tranzistory a používáme to i pro detekci rychlosti hoření, čož je
prakticky DC a chodí to naprosto bez problémů.

Zpátky si tahám signál pro nadproud, což jen jednou za čas "1" a také
bez problémů.

Co nechodí jsou ty obyčejné toslinky, bohužel jsem to nějak v datasheetu
přehlédl chodí až nad nějakou frekvenci typ. 0,1MBps

Libor