Krabice IP55

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 18 11:56:36 CET 2020

Jinak to bude všude stejné, u nás v paneláku, předělali vnitřní
osvětlení na LED s mikrovlným
čidlem. Výsledek je, že když jdu po schodech tak se mi někdy světlo ani
nerozsvítí nebo až
když opuštím patro. A druhý efekt je, že to dost často svítí pokud
člověk jde v bytě do koupelny,
prostě to čidlo to vezme přes dveře......
Argumentace družstva byla, vždyť to nevadí to Ledkové světlo bere míň
než původní žárovky a
vydrží, tak nevadí že se spíná častěji......
Navíc je to skvělý detektor pro případné loupežníky. Stačí zaparkovat v
autě a sledovat, které
patro se rozsvěcí a zhasíná, krásná detekce toho jestli je někdo doma....

Zdeněk Aster