Krabice IP55

Pátek Prosinec 18 09:56:51 CET 2020

Je to nejlevnější krabice, proto ji tam dal. Jestli je to v pořádku,
záleží na tom, jestli je s tím zákazník spokojený. Být to moje peníze
a dělat to pro mě nějaká firma, zkontroluju si provedení a když se mi
to nebude líbit, nepřevezmu to, nezaplatím. V tomhle případě bych se
ozval, že tu krabici chci vyměnit za lepší. Třeba tehle nestojí 20
korun, ale 60, ale současně je to mnohem lepší provedení, víčko na
šroubky, celá je mnohem pevnější a ne taková hrachovina:

http://eshop.bselektro.cz/rozbocovaci-krabice-abox-025-l-ip65-80x80x52?_Box%5B843%5D%5BIdOpenedNode%5D=1720

P.K.

pá 18. 12. 2020 v 9:02 odesílatel Pavel Poucha