Re: Slovenská bublina

Čtvrtek Prosinec 17 14:30:16 CET 2020

Uliční výbory zřejmě pořád jsou. Vyhazoval jsem kartonové krabice, špinavé
(podložka při malování bytu) a nějakou dobu byly venku, takže na ně i
pršelo. Házel jsem to do směsného odpadu do kontejneru na sídlišti a nějaká
soudružka na mě od vchodu paneláku křičela "kam to házíte ty papíry".
Ignoroval jsem ji, dokončil práci, nastoupil do auta a odjížděl. Ta babka
si mezití došla až ke mně, asi se chtěla hádat nebo vidět občanku. Odjel
jsem, nedostala prostor.

Jako mít tolik času a tak málo starostí, tak se taky postavim před
popelnice a budu buzerovat lidi, jestli správně tříděj :-D

P.K.