RE: OT^2: Slovenská bublina

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 17 09:07:48 CET 2020

Je potreba jeste prelozit doporuceni pana ministra do slovenciny:

"Pes je jenom voditko"

Tedy asi melo byt: PES je jenom voditko, ale foneticky se ty kapitalky ztraceji ... :)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Thursday, December 17, 2020 8:58 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT^2: Slovenská bublina

Tady je hodně lidí z blízkého zahraničí, tak jsem se chtěl zeptat, co to tam máte za materiál? Manželka mi tady předčítá zákon o lockdownu a zní to, jak kdyby ho okopírovaly u našeho motýle.

Bezvadná je sekce o bublinách:

Domácnosti si budú môcť vytvoriť bublinu s jednou inou domácnosťou, s ktorou sa budú môcť stretávať aj počas zákazu vychádzania. Len dve, nie viac a musia to byť tie isté domácnosti počas celého trvania lockdownu. Takisto bude možné presunúť sa do niektorého rekreačného zariadenia (chaty, apartmány, hotely), ale tam môžu byť len ľudia z vytvorenej bubliny. Ak je napríklad jednou bublinou pár, kde jeden aj druhý partner majú svoju rodinu, tak si musia vybrať, s ktorou vytvoria dvojičku.

Pak je ještš parádní nákup ryb v exteriéru a servis bicyklov.