OT^2: Slovenská bublina

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 17 08:58:06 CET 2020

Tady je hodně lidí z blízkého zahraničí, tak jsem se chtěl zeptat, co to
tam máte za materiál? Manželka mi tady předčítá zákon o lockdownu a zní
to, jak kdyby ho okopírovaly u našeho motýle.

Bezvadná je sekce o bublinách:

Domácnosti si budú môcť vytvoriť bublinu s jednou inou domácnosťou,
s ktorou sa budú môcť stretávať aj počas zákazu vychádzania. Len dve,
nie viac a musia to byť tie isté domácnosti počas celého trvania
lockdownu. Takisto bude možné presunúť sa do niektorého rekreačného
zariadenia (chaty, apartmány, hotely), ale tam môžu byť len ľudia
z vytvorenej bubliny. Ak je napríklad jednou bublinou pár, kde jeden aj
druhý partner majú svoju rodinu, tak si musia vybrať, s ktorou vytvoria
dvojičku.

Pak je ještš parádní nákup ryb v exteriéru a servis bicyklov.