DCF moduly

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 01:14:35 CET 2020

Aha.. tak kuchanie modulov nepripada do uvahy.
Na pozadovany <buzzword>usecase</buzzword> uz cinania maju hotove
riesenie. Kolega si z gearbestu kupil LED stropne svietidlo Yeelight
(model neviem) s pripojenim na wifi a BT. Okrem jasu vie ovladat teplotu
svetla. Aplikaciou v telefone mu nastavi vsetko.. vratane casoveho planu.

miro

PS: Mna tieto veci neberu.
OT: A ked sa ma zrusit striedanie casu, som za zachovanie letneho!