RE: OT Hop přes kopečky

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Středa Prosinec 16 12:58:43 CET 2020

no a to je ta moznost volby

oni ti sefove nic neumi, ale postupuji to martyrium a jsou zli na zamestnance  ... jejich volba

nebo jsem zamestnanec, nemusim zvladat to martyrium, ale musim strpet blbce sefa  .. taky volba

Ja si zvolil prunik obou moznosti a mohu nadavat sam na sebe. Vice nez 30 let to trpim se svym sefem a doufam, ze jeste tech 12 let nejak doklepu.

Neznam presne cisla, ale asi milion lidi to zvlada jako OSVC - sam sobe sefem.

Honza

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Karel M
Sent: Wednesday, December 16, 2020 12:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Hop přes kopečky

Honzo,

už jsem asi 2x vyplnil žádost o vydání živnostenského listu, udělal si kvůli tomu vyhlášku 50 par. 8 a pokaždé jsem to po konfrontaci s úředníkem hodil do koše.

Jednou byl problém tuším v provozovně, podruhé už ani nevím, od dob, co má berňák pod palcem ANO, jsem to už nezkoušel, nemám chuť platit 50 000Kč za opomenutí nějaké kolonky.

Navíc nikde jsem nenarazil na souhrn, co všechno k nějakému oboru podnikání musím splnit, co kde musím hlásit, jestli mít nějakou smlouvu na odběr odpadu, atd.

Tento stát je k podnikání doslova nepřátelský.

Navíc volný čas jsem pak věnoval stavbě domu svépomocí a stále vlastně věnuji, plus děti.

Karel