Re: OT Hop přes kopečky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 16 12:36:26 CET 2020

Honzo,
už jsem asi 2x vyplnil žádost o vydání živnostenského listu, udělal si
kvůli tomu vyhlášku 50 par. 8 a pokaždé jsem to po konfrontaci s úředníkem
hodil do koše.
Jednou byl problém tuším v provozovně, podruhé už ani nevím, od dob, co má
berňák pod palcem ANO, jsem to už nezkoušel, nemám chuť platit 50 000Kč za
opomenutí nějaké kolonky.
Navíc nikde jsem nenarazil na souhrn, co všechno k nějakému oboru podnikání
musím splnit, co kde musím hlásit, jestli mít nějakou smlouvu na odběr
odpadu, atd.
Tento stát je k podnikání doslova nepřátelský.
Navíc volný čas jsem pak věnoval stavbě domu svépomocí a stále vlastně
věnuji, plus děti.
Karel