Re: plošňák ze zenitu

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 16 10:47:03 CET 2020

jj, ked si clovek postavi nieco pre radost je asi jedno ako to vyzera.
Henten pan tie veci ale aj predava, tam by som bol trochu opatrny :-)

Paradoxne, opytat sa niekoho ako sa to ma robit lepsie (nepoviem rovno
dobre) a naucit sa to, nakoniec zabere menej casu ako diagnostikovat,
preco sa to stale restartuje a preco to robi ine ako si autor povodne
zelal :-)

b.