Re: plošňák ze zenitu

Středa Prosinec 16 10:42:22 CET 2020

To je prece pojistka integrovana rovnou do napajecich spoju.

Fuldo, co tam napajej z pinu? Na schematu vidim jen ovladani tri serv, tranzistoru
pro relatko a vstup z optocoupleru (sice nevim na co a ani v programu se to necte,
ale to je fuk). Ostatni piny jsou, jestli jsem to dobre pochopil, pro pripojeni
LED.

Ke klasice Arduino projektu se pridava i klasicke programove ztvarneni. Taky to je
procpany ciselnyma konstantama, neraz bych to udrzoval. Zaujal me postup, ze
vystupy se pouzivaji i jako vstupy - LED se rozsveci podle stavu a pak se z nich
jinde ten stav cte, aby se podle toho pohnulo se servama; ja bych si asi spis
pamatoval ten stav a rovnou nastavoval LED i servo, ale zas tak podrobne jsem
aplikacni logiku nezkoumal. Pro udrzeni pozornosti jsou navic vstupy proti vystupum
precislovane (posunute o 3) a v nejakem poli je jejich seznam, ale ten se pouzije
jen pro inicializaci, pak uz se to mlátí natvrdo.

Jsou tam kouzelne komentare:
  // Remove comment from next line to debug - servos WILL be jittery if removed
  // mySerial.begin(9600);
(procpak asi...)

nebo u zachazeni s EEPROM:
  // will NOT allow writing to position 1 or it crashes - go figure!

  //  also strange on read item 7, sometimes returns 100 rather than set value!
  //     the extra reads above 7 seems to help

Zas na druhou stranu, je to stary projekt, takze bud to funguje i tak, pak proc to
menit, anebo to nefunguje, ale asi neni potreba to opravovat, protoze autor mezitim
dela neco jineho.

D.O.