Re: OT Hop přes kopečky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 16 10:11:29 CET 2020

Taky mám chuť odejít, ale nejde to. Důvodem není nesvoboda, svobody je tu
až moc, viz. třeba kdekdo na silnici si dělá co chce, svoboda nikdy nemůže
být absolutní.
Mi vadí zkostnatělé vedení firem, šéfové, kteří ničemu nerozumí a myšlením
jsou stále v komunismu. Ten komunismus tady prostě stále trvá...

Odejít mohou jen lidé, kteří mají ještě mladé rodiče, ideálně nemají ještě
děti, nevají závazky. Pokud to nestihnete do 30 - 35, pak už to nejde...
Druhá varianta je bydlet poblíž hranic a dojíždět, ale já jsem z východu.

Karel