Re: OT Hop přes kopečky

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Prosinec 16 05:11:41 CET 2020

Nesouvisí to s corona, ale četli jsem, že někteří z IT se přestěhovali k
moři a vzdáleně spravují své zákazníky. Jen mají problém s časovým
posunem, když se tam spí, tak tady se pracuje... . Ovšem být někde u
rovníku, kde to zázemí je trošku jiné ... .

Taky z jiného soudku Amík pracující vzdáleně pro svého zaměstnavatel v
USA z ČR nepracoval dlouho. V USA si uvědomili, že mu nemusí do ČR
zaplatit jinak v USA mají silné odbory, když nezaplatí v USA a tak tento
styl práce skončil.

Jirka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz