Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Prosinec 15 22:54:59 CET 2020

Před pár lety jsem dělal zálohu disku, kde byly desítky tisíc poměrně
malých souborů.
Velmi brzy se to zpomalilo až k nevíře. Musel jsem to přerušit.
Vyřešil jsem to zkomrimováním a následnou kopií komprimovaného souboru.
Na novém disku rozbalit a ušetřil jsem spoustu hodin práce.
Největší disk tu mám hybrid 4GB a jestli je šindel, tak to jsem neměl
čas zkoumat.
Možná až to bude nutné, případně až bude čas :-D
Hezký den, Jin.