Re: Zvláštní optický maják na betonárce..?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 15 22:20:43 CET 2020

Tak to je urcite duvod a vysvetleni, priznam se , ze mi tohle nenapadlo!

 Nicmene v okoli te betonarky nic siroko daleko neni.
Dalsi vec je, ze i synchronizace na GPS je zalezitost jednoho procesoru  a
GPS prijimace.
Mozna ani to ne, nektere GPS chipsety maji rovnou vyvedeny 1 sec, stacilo
by tam neco co prodlouzi impulz a nastartuje xenonku.
To co bylo taky je obvodove hodne slozite zarizeni.  Asi holt tam bylo
treba utopit spoustu penez.

Ale diky vsem za vysvetleni, vazne mi to hlodalo, proc majak rizeny z GPS.

út 15. 12. 2020 v 21:39 odesílatel Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org>