Re: Zvláštní optický maják na betonárce..?

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Úterý Prosinec 15 22:20:29 CET 2020

Ja tedy vidim sachovnici vetsi nebo rovno 4.5m, svisle pruhy min 1.5m a do 4.5m sirky, vodorovne pruhy sirsi nez 1.5m a nizsi nez 4.5m

Ad nesrozumitelnost... ne nadarmo ucl rikame protiletecky urad...

Tom Meinlschmidt