Re: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Úterý Prosinec 15 20:21:46 CET 2020

No hlavně bych to předimenzoval ohledně proudové zatižitelnosti. V roce
1997 jsem dělal nabíjecí/vybíjecí zdroje/zátěže na 30A, je jich tam 12.
http://piknymburk.cz/obrazky/pr250.jpg
Je to od té doby v provozu neustále, i když málokdy na max. proud. Čekal
jsem, že elektrolyty budou limitovat životnost celého zařízení, tak jsem
jejich proudovou zatižitelnost předimenzoval na dvojnásobek. A zatím
dobrý :-) Někteří výrobci nabízejí elektrolyty s delší životností (5000
od, i 8000 hod), ty by měly být lepší. Ale hlavně se nesmějí příliš hřát
ať už od AC složky proudu, nebo od něčeho z okolí.

Anděl