OT: Barcode scanner jako HID device.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 14 11:31:09 CET 2020

Ooo diky, moc jsem to nehledal a z minulosti jsem si nepamatoval, ze by
tam neco takoveho bylo. Nemyslim si, ze to melo nejak pomoci a taky se
dost spatne overuje, ze to pomohlo, protoze ten vyskyt problemu je fakt
maly. Nehlede na to, ze vim asi o 4 typech 3 vyrobcu. Takze by to v
celku bylo na dlouhe lokte.
Psal jsem, ze mame scannery do USB s emulaci klavesnice. A dale, ze umi
USB HID a emualci serioveho portu. Vim, ze USB klavesnice je taky HID
zarizeni. A tim "USB HID" jsem myslel nejake obecne HID zarizeni, aspon
co me znalosti obsahuji.
PS/2 dnes ne. Zakladni desky uz je take pomalu nemaji.
Predpokladam, ze problem je v nasem softwaru. Jelikoz to nedokazeme
nasimulovat a odstranit, dame tam dalsi kontroly na nacteny udaj a pak
blokovani dalsiho cteni, tim ze upozornime obsluhu.
Timto bych to uzavrel, vsem dekuji.

Martin Hanek