Ceska posta neprestane pekvapovat

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 13 21:35:48 CET 2020

Mě třeba fascinuje, že když si jdu pro doporučené dopisy, tak většinou
mám kód v aplikaci tak místo výběru služby ve
vyvolávacím systému, je nechám všechny naskenovat v domění, že to pak
napadá přímo do systému a nemusím ji říkat jméno ani kódy.
Tuhle jsem se zeptal a odpoveď byla, že to sice vidí ve vyvolávacím
systému, ale musí si je přepsat do toho poštovního, což je
taky škoda, že tyhle dvě věci nejsou dointegrovaný, když předpokládám,
že díky balíkovně nějaká integrace s vyvolávacím systém
být musí.....

Zdeněk Aster