Aliexpress - rozporuplné údaje o doručení zásilky.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 13 14:05:59 CET 2020

Zdravím,

když se tu sem tam probírají doručovací problémy, dovolím si svěřit se také.

Objednal jsem si 3D tiskárnu Ender 3 V2, Ship from Czech Republic.

Balíku bylo přiřazeno číslo: CT401548681DE

V detailu trackingu na Aliexpressu vidím  "ship from PL", balík je ve
stavu delivering, Arrive at destination country (9.12.2020).

Když dám číslo do 17track, tak vidím, že je to doručováno z Německa,
společnost DHL, stav Delivered, Last mile Czech Post

české DHL se k tomu číslu nezná, německé ano.

A říká, že 9.12. byl balík doručen, po zadání PSČ dokonce vidím své
jméno a město doručení (to sedí), takže v nějaké podobě ten balík ke mě
patří.

8.12.  19:08 byl balík v Rüdersdorf, Německo, St, 9. prosince 2020,
12:03 Zásilka byla doručena jako součást bezkontaktního doručení. Podpis
dal doručovatel.

Za tu dobu by to snad ani nestihli k nám dovézt.

Jakou mám šanci, že to ještě dorazí?

Rozumíte tomu někdo?

Díky

Petr