Naradi - sroubovaky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Prosinec 12 20:15:41 CET 2020

Zdravim,

kdysi jsem si koupil sadu kvalitnich srobovaku pro mikroelektroniku. Tehdy jsem za ne dal nekrestanskych 810,- Kcs
Tu mam dodnes (akorat plastova krabicka se uz rozpadla). Ale uz je moc nepouzivam.
Duvody jsou dva: jednak si je taknejak setrim (z nostalgie), druhak spis odejde srob, nez srobovak.

A to je duvod, proc dnes radsi preferuji 'levnejsi' reseni: nakoupim si levnejsi bity/srobovaky a radsi je vymenim, kdyz se opotrebuji.
Neni mi to moc po vuli (ani ekologicke, casem ani ekonomicke), ale z praxe je mi milejsi vymenit bit,
nez odvrtavat srob, kteremu jsem ponicil kriz v hlavicce tvrdym nastrojem (parkrat se mi to stalo, nic prijemnyho).

Ale jo, mam i kvalitnejsi, co vydrzi dele, ale ty opravdu moc casto nepouzivam.
Kupoval jsem je v nejakem zelezarstvi, kde existuje lidska obsluha (co tomu rozumi a i poradi)
Ale pracuje se s nima jinak opravdu dobre, sedi v hlavickach perfektne. Akorat to chce ten cit, kdy uz radsi dal netlacit na pilu.
A nepouzivam je do elektrickych nastroju, jenom na rucni praci.

:)

  Sam