Naradi - sroubovaky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 12 16:30:22 CET 2020

Šroubováky kupuju v železářství v ulici Jugoslávských partyzánů. Výhoda je, že si o tom lze dobře popovídat s prodavačem.

U bitů je důležité, aby byly kované. Jak jsem se tady kdysi dozvěděl, když jsem se ptal na jeden bit neznámého původu, kterej mi pasuje do většiny šroubů, je stále jako novej, zatímco ostatní, mnohem méně používané, se viditelně opotřebovávají, jsou vyhazovány a nahrazovány jinými.

PH

Od: Michal Gregor
kde si prosim kupujete sroubovaky a bity do vrtacky?
V praci mame ted sadu Lux - bity + nastrckove klice. Vypada dobre, ale
pouzivame je obcas.
Srobovaky ruzne, nektere neznackove drzi pekne a ani po nekolika letech
nejsou ohlodane. Narex trochu slabsi, vadi mi ale hlavne tvar rukojeti.

Potreboval bych solidni sadu bitu do aku sroubovaku, to je asi nejvic co
dostava zabrat, Torx, impbus, krizove a ploch sroubovaky. Je to ale na
doma, tak s nejakou rozumnou cenou.