OT: Barcode scanner jako HID device.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 12 16:08:05 CET 2020

PS/2 asi nebude (dluhodobě) dobré řešení. Už dnes ho má velmi málo základních desek.

PH

Od: Jan Waclawek
Intercharacter, Interfunction, and Intermessage Delays

https://aidc.honeywell.com/CatalogDocuments/VG1200-UG.pdf str. 6-5

Ano, trvalo mi to asi stvrthodinu najst, lebo som ten manual este nikdy
nevidel, nepoznam zvyklosti ani terminologiu, v zivote som nerobil nic s
citackami ciaroveho kodu.

Este sa vratim k povodnej otazke: vzhladom na predchadzajucu vetu, cely cas
som bol z Vasich mailov zmateny, kedze ste sa odkazovali na USB HID -
lenze USB klavesnica je tiez USB HID.

USB je jeden velky chaos takze je dobre sa snazit o co najvacsiu presnost
vo formulacii. Mozno "v branzi" ked poviete USB HID tak je zrejme ze sa
jedna o nejaku barcode-specificku podskupinu, ale mna to zmiatlo. Cvicne
som si to skusil najst v strome hierarchii HID zariadeni, je to
USB->HID->Sensor->Scanner->BarcodeScanner. Tych typov zariadeni v tom
strome su desiatky, mozno az stovky; je to rozsah ktory pravdepodobne
jeden clovek nedokaze do detalov postihnut.

Takze povodna otazka bola, ci je v branzi lepsia skusenost s citackami
fungujucimi v USB-HID-...-Barcode triede, nez ked funguju v USB HID
Keyboard triede, dobre som to pochopil?

Mimochodom, zda sa, ze ten Voyager 1200g vie aj klasicku PC (PS/2 - ano ja
viem, tiez je to terminologicky chaos) klavesnicu, mozno to je tiez cesta
k vyssej spolahlivosti, neviem, ci ste nad nou uvazovali. Myslim si totiz,
ze povodne popisovany problem je s vacsou pravdepodobnostou sposobeny
milionom vrstiev v PC nez priamo samotnou citackou. Lenze je o niekolko
radov jednoduchsie ovplyvnit citacku nez co i len spoznat, co je v tom PC.
Podla mojho nicim nepodlozeneho laickeho nazoru, pouzitie PS/2 namiesto
USB vyluci z toho miliona vrstiev asi tak pol miliona, co suvisi s USB.

Ozaj, ta citacka, ta nie je bezdrotova, vsak?