DAB, net, MP3 z Lidlu...?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 11 11:25:22 CET 2020

Ahoj,

mame cela leta to drivejsi provedeni s reprakama do stran. Porad to hraje a
zadny zasadni problem se nevyskytl.

Nicmene k DAB....u nas se poslouchaji stanice CRo pomerne hodne a ja jsem
teda naprosto zklamany. Kvuli strasidelne nizkym bitrate jsem to uplne
zavrhnul...nevim jestli jsem na to nejak vic hajsavej, ale ja tam ty roboti
pazvuky proste slysim.

Dle meho je DAB mrtvej a zbytecnej projekt...prisel tak o 20 let
pozdeji nez mel prijit. V dnesni dobe dostupneho datoveho pokryti neni
duvod nejet vsechno pres internet, kde si navic vetsinou muzu i zvolit
bitrate streamu.

RV