OT: Barcode scanner jako HID device.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Prosinec 11 09:30:13 CET 2020

Je to online, obsluha je u toho, ale nekouká na to. Jedná se v podstatě
o pokladnu, načítáním EANu se vkládá zboží do košíku a pak se platí.
Jenže obsluha na obrazovku zásadně nekouká, načítá a odbavuje
intuitivně, spíše bezmyšlenkovitě a pak se diví, že jí tam položka
chybí. Resp. pak má manko, protože ta položka na dokladu chybí, ale
zkaníkovi ji vydala. Jediným řešením je zlepšit spolehlivost na 100%
nebo nějak výrazně obsluhu upozornit, že se to nenačetlo.

Martin Hanek